10 Mayıs 2013 Cuma

INTERNETTEN PARA KAZANMAK KOLAY İŞ DEĞİL

para kazanma
İnternetten nasıl para kazanılır konusunda şuna açıklık getirmek istiyorum.
Hiç çalışmadan oturduğunuz yerden sisteminizi kurarak veya kurdurarak para kazanamazsınız.
Zaten öyle bir şey olsaydı herkes internetten para kazanırdı.
Varsayın böyle bir şey var ve bunu bulan benim niye size söyleyeyim. Bütün nimeti kendim yemek varken. Niye bunu sizinle paylaşayım.
İnternette dahi olsa para kazanmak her koşulda zordur.
Biraz canınızı sıkmış olabilirim ama gerçekler her zaman acıdır.
İnternetten nasıl para kazanılır fikrini ilk araştırmaya başladığımda
okuduklarımdan aptal yerine konulduğumu hissettim.
bu fikre kapılan ve umduğunu bulamayan o kadar kişiden de tam tersini okudum.
Ama Gelecek İnternette ve internetten para kazanmakta sanıldığı kadar zor da değil.
Emin adımlarla ilerleyin.
Kendinizi mutlaka geliştirin.
Yeniliklere açık olun.
Geçici değil kaliteli işler yapın.
İnsanları aptal yerine koymayın.
Hedeflerinizde gerçekçi olun.
Hedeflerinize ulaştıkça çıtayı yükseltin.
Emeğinizin ilk karşılığını almanız.
Sistemli bir çalışma ile en az 6 ay sürecektir.
Önünüze nice engeller çıkacak
Siz azimli ve kararlı olursanız engelleri aşmanız çok daha kolay olacaktır.






Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

0 yorum: