4 Mayıs 2013 Cumartesi

EM VE STRONG ETİKETİ

em ve strong etiketi ne işe yarar
EM VE STRONG ETİKETİ NE İŞE YARAR?

Sitenizin durumu ile ilgili seo analizi araçlarını kullandığınızda (internette seo analiz yazınca ücretsiz bu hizmeti sağlayan siteler var.) karşınıza em ve strong etiketi kullanımı sıfır ya da yetersiz olduğuna dair uyarı alırsınız. Genelde "Bilgi Mesajları" kısmında yer alır ve eklemeniz tavsiye edilir. Bir aciliyeti yoktur ama olması SEO açısından önemlidir. Yazınızdaki bazı kısımları italik ya da koyu yaparak vurgularsınız. Bu durum Arama motorları tarafından algılanmakta ve sayfa içeriğiniz bu etiketlere göre şekillenmektedir.

EM VE STRONG ETİKETİ NASIL KULLANILIR

<STRONG>
<b> Bir yazıyı kalınlaştırmak için kullanılır. <strong> ise bir yazıyı kalınlaştırmaya ve güçlü yapmaya yarar.
Blog'ta yazı yazdığınız alanın sol üst köşesinde "Oluştur" ve "HTML" butonları yer alır. Yazınızı yazdıktan sonra "B" koyu yaptığınız alanları "HTML" alanından Ctrl+F'yi kullanarak buluyoruz. Örnek olarak "seo analizi" kelime grubunu kullanalım. "<b>seo analizi</b>" ve güçlü yapmak için "<strong>seo analizi</strong>" olarak başında ve sonunda yer alan "b" harfini (bu <b> koyu yazının başlangıcını belirtir, </b> ise koyu yazının bittiği yeri belirtir) "strong" ile değiştiriyoruz. Bütün koyu olan alanları yukarıdaki örnekte olduğu gibi değiştirmeniz gerekmiyor. Sadece yazınız içinde güçlendirmek istediğiniz kelime veya kelime gurubuna uygulamanız yeterlidir.

<EM>
<i> Bir yazıyı italik yapmaya, <em> ise bir yazıyı italik ve vurgulamaya yarar. Yukarıda anlatılanlar bu etiketin kullanımı içinde geçerlidir. Örnek olarak "Yazınızdaki bazı kısımları italik ya da koyu yaparak vurgularsınız." kelime grubunu kullanalım. <i>Yazınızdaki bazı kısımları italik ya da koyu yaparak vurgularsınız.</i> vurgulamak için <em>Yazınızdaki bazı kısımları italik ya da koyu yaparak vurgularsınız.</em> olarak yazının başında ve sonunda yer alan <i> etiketini <em> olarak değiştiriyoruz. Böylece kelime grubunu vurgulamış oluyoruz.



Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

0 yorum: