4 Ocak 2022 Salı

GOOMASS İLE NASIL İNTERNETTEN PARA KAZANILIR?

goomass internetten para kazanma eğitim kiti
Arama motorlarında internetten para kazanma konusunda yalan yanlış her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. En çok kullanılan yöntem ise internetten kolay para yalanıdır. Yalan diyorum çünkü internetten dahi olsa para kazanmak her zaman zor olmuştur. Hiç kimse size parayı altın tepside sunmaz siz emek edip alırsınız. Emek edebilmek için ise bilgi sahibi olmanız gerekir. Ne yapacağınızı bilirseniz hedefine giden en kestirme yolu bulmuşsunuz demektir. Yani lafın kısası kolay para peşindeyseniz asıl parayı siz değil, size bu yalanı satanlar kazanır. Çünkü siz para kazanmak için çabaladıkça önünüze bilmediğiniz bir dünya engel çıkar.
Bu engeli aşalım, şu engeli aşalım diye uğraşırken yavaş yavaş enerjinizin azaldığını, neredeyse her gün girdiğiniz sitenize bir aydır girmediğinizi fark edersiniz. Nasıl bu kadar kendinden emin konuşuyor derseniz aslında biraz kendimi anlatıyorum desem yalan olmaz. Ben de bu işe ilk başladığımda internette edindiğim yalan yanlış tüm bilgiyi denemeye başladım. Hiç biri de tutmadı desem yalan olmaz. Bir süre sonra ara vermeye karar verdim ve tam 5 ay sitenin yüzünü dahi görmedim. Hani bir atasözü vardır ya elin kayığına binen tez iner diye. Bizde de öyle oldu işte. Ama hiçbir zaman denemekten vazgeçmedim. Eğer bu işi öğrenmek istiyorsanız gerekli bilgiyi edinmeden hareket etmemenizi şiddetle tavsiye ederim ve size bu konuda çok değerli bir kaynakta önerebilirim. Benimde kullandığım bu kaynağı önermeden önce size bir örnek vermek istiyorum. N11.COM sitesini duymayan kalmamıştır sanırım. 18 ay önce ilk reklamlarını vermeye başladıklarından bugüne 226 milyon liradan fazla satış yaptıklarını biliyor muydunuz. Bu başarıyı şansla değil, bilgileri sayesinde yakaladılar. Biz bu kadar büyük rakamların peşinde değiliz tabi ki ama yinede internetten para kazanmak istiyorsanız ne yaptığınızı iyi bilmelisiniz. Hayatımızın en önemli parçası olan interneti anlatan www.goomassileogren.com sitesinden küçük bir alıntı.

"Bunun yeni başlayanlar için çok kolay olmayacağını baştan belirtmek isterim. Uzun zamandır internetten ek gelir elde etmenin yollarını aradım durdum. Taki goomass internetten para kazanma eğitim kitini alana kadar. Şöyle geri yaslanın ve düşünün günün kaç saatini internette geçiriyorsunuz. Banka kuyruğunda beklememek için kaç banka işlemini ya da kaç faturanızı internetten ödüyorsunuz. Artık kaçınızın eskisi gibi mağazalarda saatlerce gezip aradığınızı bulamayınca ayaklarına kara sular iniyor... Kaçınız artık bakkala gidip gazete satın alıyor. Çoğu işini internetten gören biri için hayat ne kadar kolay değil mi..!
Ya elektrikler kesilirse...
Ya da internet bağlantın giderse...
Sonuç...
Herkes için değişir tabi..
Kimi yanındaki arkadaşının saç rengini değiştirdiğini fark eder.
Kimi A-sosyallikten kısa bir süre mecburu sosyal olur.
Kimi için felaket..
Bunun gibi daha çooook uzatılır bu liste....
ARTIK BİZ BİR İNTERNET BAĞIMLISIYIZ.
Değişen dünyaya ayak uydurmak bir zorunluluk oldu.
Yıllar önce bir gazetede okumuştum mahalle bakkalı artık MSN üzerinden satış yapıyor diye.
Müşterilerine El afişleri hazırlıyor. MSN adresini de veriyor tabi....
Müşteri için ne kolaylık değil mi balkona çıkıp "Mehmet efendiiiiii" diye bağırmak yok.
Yaz MSN'den gelsin hemen...
Şaka bu yana, artık herşeyin internetten satılır olduğu
Bir ortama daha fazla kayıtsız KALAMAZSINIZ.
Artık internette oyun oynamaya, chat yapmaya, film izlemeye, biraz daha az vakit ayırın....
Birazda kendiniz için interneti nasıl yararınıza kullanabilirsiniz bunu araştırın."
Size önereceğim kaynak bu işte. GOOMASS İNTERNETTEN PARA KAZANMA KİTİ, Benimde kullandığım bu kaynağın size ne sunduğunu www.goomassileogren.com sitesinden detaylıca öğrenebilirsiniz.
Bu arada neyi nasıl yapacağınız konusunda ben size yön veremem. Eninde sonunda size biraz pahalıya da mal olsa neyi nasıl yapmanız gerektiğini zaten öğreneceksiniz. Bu kaynağı size, işinize yarayacağına canı gönülden inandığım için öneriyorum.


Paylaş :

Yazar:

Facebook Yorumlar

0 yorum: